Home » Retourneren
Retourneren
Bij KinderAutoLand zijn we trots op onze nauwkeurige aandacht voor detail en toewijding aan vakmanschap. Ons doel is om hoogwaardige speelgoedauto’s en ander kinderspeelgoed te leveren die vreugde en opwinding brengen aan onze gewaardeerde klanten.
Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent met uw aankoop, bieden we een eenvoudig restitutie- en retourbeleid om uw gemoedsrust te garanderen. Uw tevredenheid is onze prioriteit!
Retourbeleid van 14 dagen:
We accepteren graag retourzendingen binnen 14 dagen na de aankoopdatum. Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn, in dezelfde staat als waarin u het heeft ontvangen en in de originele verpakking. Voeg de originele orderbevestiging of pakbon toe wanneer u een artikel retourneert.
Hoe u een retourzending kunt starten:
Neem contact met ons op: Neem voordat u artikelen retourneert contact op met ons retourteam om het retourproces te starten via info@kinderautoland.nl om het retourproces te starten.
Retourautorisatie: Uw retouraanvraag is goedgekeurd. U ontvangt een retourautorisatienummer (RA) en instructies over hoe u het product kunt retourneren.
Verpak het artikel: het artikel veilig in de originele verpakking, inclusief eventuele accessoires als wij deze hebben geleverd.
RA-nummer opnemen: Schrijf het verstrekte RA-nummer op de buitenkant van het pakket.
Retourzending: U bent verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. Wij raden u aan een traceerbare verzendservice te gebruiken om ervoor te zorgen dat uw retourzending wordt ontvangen.
Restitutieproces:
Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We laten u ook weten of uw restitutie is goedgekeurd of afgewezen. Als uw retourzending is goedgekeurd, wordt uw restitutie verwerkt en wordt er binnen 10 werkdagen automatisch een tegoed op uw oorspronkelijke betaalmethode toegepast.
Niet-restitueerbare artikelen:
Bepaalde artikelen zijn niet-restitueerbaar, waaronder: Geopende of gebruikte producten Cadeau
Beschadigde of defecte artikelen:
Als uw pakket beschadigd aankomt, weiger dan de levering (indien mogelijk) en neem onmiddellijk contact met ons op. Als de schade na levering wordt opgemerkt, stuur ons dan binnen 24 uur een e-mail op info@kinderautoland.nl of +31 6 48147992 (WhatsApp) met foto’s van het beschadigde artikel en de verpakking voor assistentie.
Verstrek foto’s van het beschadigde product en de verpakking. Uw bestelnummer en een korte beschrijving van het probleem. Als het product beschadigd of defect aankomt, dekt Oodioo de kosten voor de retourzending. Een vervangend product wordt naar u verzonden zonder extra verzendkosten.
Ruilbeleid 14 dagen na levering:
Wij bieden ruilen aan binnen 14 dagen na de leverdatum.
Hoe u een ruil aanvraagt:
Om een ruil aan te vragen, stuurt u ons een e-mail op info@kinderautoland.nl met uw bestelnummer en details van het product dat u wilt ruilen.
Volg het retourproces voor het originele artikel. Zodra de retourzending is ontvangen en goedgekeurd, verzenden wij het nieuwe product.
Herstockagekosten:
Wij brengen geen herstockagekosten in rekening voor retourzendingen of ruilingen.
Contactgegevens:
Als u vragen hebt over ons restitutie- en retourbeleid, neem dan contact met ons op via e-mail op info@kinderautoland.nl of telefonisch op +31 6 48147992 (WhatsApp)